Waarom is groeimarketing belangrijk voor het succes van een start-up? En wat kunnen we leren van het ‘Lean Startup Model’ in grensoverschrijdend ondernemerschap? Maak kennis met Maryna Burushkina en dr. Diederich Bakker tijdens het online event van de EDR op 18 februari van 16.00-17.00 uur. Webinar is in het Engels.
Sprekers
Diederich Bakker – Lector International Business van de Hanzehogeschool Groningen, verantwoordelijk voor (internationale) onderzoekssamenwerkingen. Hij geeft les in het vakgebied van marketingcommunicatie, brand management, online marketing en international marketing. Tijdens het event zal hij ons meer vertellen over het 'Lean Startup Model' in grensoverschrijdend ondernemerschap en waarom we de klant centraal moeten stellen.
Maryna Burushkina – Alumna van de International Business School Hanzehogeschool, oprichter en CEO van Growth Channel AI, digital marketingconsultant en trainer. Ze heeft tientallen multinationals geholpen hun marketing opnieuw vorm te geven om een versnelde groei te stimuleren. Ze is een werkende moeder die gek is op reizen, komt graag in contact met gelijkgestemde ondernemers en werkt aan nieuwe innovatieve projecten.
Onderwerpen en aanmelden
Onderwerpen waar Maryna het over gaat hebben tijdens het event zijn:
- Het belang van groeimarketing voor het succes van een start-up
- De kernelementen van groeimarketing voor start-ups
- Een voorbeeld uit de Nederlands-Duitse markt: een samenwerking van Kabbex met Growth Channel AI over groei- en grensoverschreidende marketing
- 'Quick wins' die start-ups vandaag al kunnen toepassen
Luister naar de ervaringen van Diederich en Maryna, stel je vragen en ontmoet andere ondernemers. Meld je nu aan:
https://www.formdesk.com/hanzehogeschoolgroningen/marketingwebinar
Bekijk ons project op www.startup-edr.eu en meld je aan op onze sociale media kanalen Twitter en LinkedIn.