Woensdagmiddag 22 april is er weer een online spreekuur, waar mkb-ondernemers hun vragen kwijt kunnen over online ondernemen en, deze keer, hun bedrijf als merk in crisistijd. Deze wordt georganiseerd vanuit de Werkplaats Online Ondernemen (WOO-Groningen), een initiatief van Hanzehogeschool, de Rijksuniversiteit Groningen en Noorderpoort. In verband met de coronacrisis zet de Werkplaats Online Ondernemen (WOO) Groningen een online spreekuur op. Dit spreekuur is speciaal bedoeld voor ondernemers met vragen over online ondernemen. Ieder spreekuur nodigt WOO Groningen een expert uit om vragen te beantwoorden.
Je merk in crisistijd
Dit keer is de expert René Blokzijl, managing director van Dizain. Dizain helpt merken hun oerkracht te bepalen en vertaalt dit naar merkbeleving. Als merkstrateeg adviseert René zijn klanten dagelijks over allerhande marketing-, positionering- en communicatievraagstukken. Onlangs maakte René een vlog met de titel ‘vier tips voor jouw merk in crisistijd’. In dit online spreekuur bespreekt René de door ondernemers vooraf of tijdens het spreekuur gestelde vragen.
Het online spreekuur van WOO Groningen vindt plaats op woensdag 22 april van 15:30-16:30 uur.
Mkb-ondernemers die aan dit spreekuur deel willen nemen, kunnen zich aanmelden via de website van WOO-Groningen.
Over de WOO
De Werkplaats Online Ondernemen (WOO-Groningen) is een initiatief van Hanzehogeschool, de Rijksuniversiteit Groningen en Noorderpoort. De werkplaats helpt om vragen van MKB-ondernemers op het gebied van online ondernemen te koppelen aan opdrachten waarmee studenten aan de slag kunnen. Voor meer informatie: www.woogroningen.nl of woo@org.hanze.nl.