Met de voortdurende digitale transformatie worden nieuwe technologieën steeds meer geïntegreerd in ons dagelijks leven. Door deze veranderingen moeten marketingstrategieën met dezelfde hoge snelheid worden aangepast aan de eisen van de klant. De grootste uitdaging is om alle contactpunten van elke klant zo te verbinden, dat welke reis de klant ook kiest, de ervaring consistent is. Dit roept om een omnichannel marketingstrategie, waarbij de grenzen tussen de verschillende kanalen vervagen, daarom is het thema van de 31e MARUG Marketing Conference: ‘Blurring Boundaries: when new channels blend in…’
Over MARUG
De MARUG Marketing Conference is het grootste studenten marketingcongres van Nederland en wordt jaarlijks door vele ervaren marketeers bezocht. De dag zal worden geopend door dr. Evert de Haan (Rijksuniversiteit Groningen). Hij zal een korte introductie over omnichannel marketing geven en de meest recente ontwikkelingen omtrent dit onderwerp uitlichten.
Daarnaast zal Michiel van der Zanden (Head of Marketing CoolBlue) vertellen over conversational commerce, waarbij voice en robots steeds belangrijker worden. Lysander Oerlemans (Manager Retail Commercial Operations Rituals) zal ingaan op het fysieke belang van omnichannel marketing. John Meulemans (Founder & Strategy Director 3sixtyfive) zal vertellen over zijn award winnende influencer agency en hoe we influencer marketing kunnen zien als een nieuw kanaal.
Check de MARUG website voor meer info.